Incest Facebook Friends (Bhai-Behan Love) - Page 53 - SexBaba
  • From this section you can read all the hindi sex stories in hindi font. These are collected from the various sources which make your cock rock hard in the night. All are having the collections of like maa beta, devar bhabhi, indian aunty, college girl. All these are the amazing chudai stories for you guys in these forum.

    If You are unable to access the site then try to access the site via VPN Try these are vpn App Click Here

Incest Facebook Friends (Bhai-Behan Love)

pa7bsqwo80sb1.gif
 
Behnein aisi hi hoti hain.

Bahar se shareef, parda-dar, jisam chhupa ke rakhne wali…

Komal si, sharmili si, jo duniya ke saamne aankhen jhukati hain.

Lekin jab ghar ke andheron mein bhai ke saath nanga khel shuru hota hai,

To wohi behan badal jaati hai.

Woh bhai ke liye heater ban jaati hai.

Uski boobs bhai ke haathon mein,

Uski choot bhai ki ungliyon aur lund ke liye,

Uski gand bhai ke liye soft, garam aur bilkul ready.

Yeh sirf sex nahi hai.

Yeh ek aisi gehraai hai jo bahar ki duniya kabhi nahi de sakti.

Jab bhai dil se pyar karta hai,

To behan ke liye nanga hona koi sharam nahi rehti.

Woh apni boobs bhai ke munh mein de deti hai,

Apni choot khol deti hai,

Apni gand uthati hai.

Kyunki yeh ghar ka maza hai… bahar ki duniya se bilkul safe.

Aam bhai behan ke liye ladte-marte hain, izzat aur gairat ke naam pe.

Lekin jab dil mein yeh aag lag jaati hai,

To saari gairat, saara mazhab, saara maashra… ek second mein khatam.

Bas reh jaata hai andhera kamra, nange jism, aur woh pyar jo sirf do logon ke beech hota hai.

---

Bhai ke haath jab pehli baar behan ki boobs pe padte hain,

Woh naram, bhari, garam… jaise do ripe phal.

Behan sharmaati hai, aankhen jhukati hai,

Lekin dheere se apni choli ke button khol deti hai.

“Le bhai… yeh tere liye hain.

Bahar kisi ne nahi dekha… sirf tu dekh.”

Bhai ke honth jab un boobs ko chooste hain,

Behan ki saans tez ho jaati hai.

Uski choot geeli hone lagti hai,

Gand thodi si uth jaati hai.

Woh bhai ka haath pakad kar neeche le jaati hai.

“Aur neeche… meri choot bhi teri hai.

Abhi tak virgin hai… lekin teri hai.”

Bhai ki ungli jab dheere se uski geeli choot pe phirti hai,

Behan ki aankhen band ho jaati hain.

“Ahh bhai… aise… dheere…

Andar mat daal abhi… bas chaat aur choos.”

Phir jab bhai uski choot pe munh lagata hai,

Jeebh se chaatta hai, choosta hai,

Behan ki kamar uth jaati hai.

Uski ungliyan bhai ke baalon mein phans jaati hain.

“Bhai… aur… meri choot teri jeebh ke liye bani hai.”

Kabhi bhai peeche se aata hai.

Behan ko ghutnon pe jhukata hai.

Apna lund uski soft gand pe ragadta hai.

Bhai thook se geela karta hai aur dheere se andar jaata hai.

Behan ki awaaz nikalti hai:

“Ahhh… gand phat rahi hai bhai… lekin mat ruk… poora daal.”

Bhai uski gand mein dheere-dheere maarta hai.

Behan ki boobs mattress pe dabti hain,

Uski virgin choot se paani nikalta rehta hai.

“Gand bhi teri… choot bhi teri… sab tera hai bhai.”

Phir jab bhai nikalta hai,

Behan ko munh ke bal bithata hai.

Apna lund uske honthon pe lagata hai.

“Ab munh khol… paani bhi munh mein hi legi.”

Behan munh kholti hai,

Bhai ka lund gale tak jaata hai.

Woh choosti hai, chaatti hai,

Aur jab bhai jhadta hai to garam paani seedha uske munh mein girta hai.

Behan nigalti hai, thoda kinare se beh nikalta hai,

Phir muskurati hai.

“Tera paani… meetha lagta hai bhai.”

Koi sharam nahi, koi gairat nahi.

Sirf pyar aur nanga jism.

Yeh rishta jab dil se shuru hota hai,

To izzat, gairat, mazhab, duniya… sab khatam.

Bas reh jaata hai andhera kamra,

Nange jism,

Bhai ka lund,

Behan ki virgin choot, uski gand, uska munh,

Aur woh pyar jo sirf ghar ke andar hota hai.

Ghar ki baat ghar mein.

Duniya jaaye bhaar mein.

Kyunki jab partner dil se ho,

To incest life ka sabse meetha, sabse garam, sabse safe hissa ban jaata hai.

Bhai Behan

Ghar ke konon mein chhupa ek raaz,

Behan ki aankhon mein bhai ka pyaar.

Bahar parda, andar nanga jism,

Yahi toh hai humara asli sansaar.

Boobs pe haath, honthon pe swaad,

Choot abhi virgin, lekin taiyaar.

Gand mein lund, munh mein paani,

Behan ke labon pe bhai ki pukaar.

“Le yeh jism, le yeh jaan,

Sirf tere liye kholi hai yeh deewar.

Gairat, izzat, duniya sab chhod,

Bas tu aur main, yeh andheri raat.”

Nahaate hue, paani ke saath,

Bhai ki jeebh pe behan ki choot.

Geeli ungliyan, kaampti taangein,

Munh mein lund, gale tak boot.

Gand uthayi, kamar lachkaayi,

“Maar andar, dheere ya tez.

Virgin choot abhi rehne de,

Pehle gand aur munh ka khel.”

Jab dil se ho yeh rishta gehra,

To har parda gir jaata hai.

Ghar ki baat ghar mein rehti,

Bahar ki duniya bhaar mein jaati hai.

Bhai-behan, nanga pyar,

Yahi toh life ka sabse meetha raaz.

Ek doosre ke jism mein kho jaana,

Yahi toh hai humara asli aaghaaz.

Forbidden thrill

Woh excitement jo tab aati hai jab tum bilkul galat aur secret cheez kar rahe ho.

Dil zor se dhadakta hai, saans tez ho jaati hai,

Kyunki pata hai yeh bilkul wrong hai…

Lekin usi wajah se maza double ho jaata hai.

Guilt mixed with pleasure

Dil mein guilt bhi hai, lekin maza itna zyada hai ke ruk nahi sakte.

“Yeh galat hai…” soch ke bhi haath nahi hat’te.

Feeling bad, lekin phir bhi continue karte rehte ho.

Tenderness + lust

Ek taraf bhai-behan wala pyar,

Dusri taraf jism ki bhook.

Maathe pe kiss bhi, aur usi waqt boobs pe haath bhi.

Mohabbat aur hawas dono ek saath.

Protectiveness turning into possession

Pehle sochta tha “main iski hifazat karunga”,

Ab sochta hai “yeh sirf meri hai”.

“You’re mine, only mine.”

Koi aur chheega bhi toh bardasht nahi hoga.

Shyness turning into boldness

Pehle sharmaati thi, aankhen jhukati thi,

Ab khud kapre kholti hai,

Khud gand uthati hai,

Aur kehti hai “le bhai… ab jo karna hai kar”.




grok-1787633528220.jpg


 
Update 92 A

Jibran jab jagta he to won dekhta he room koe nahi

Us k pas komal ka note or panty

Wo mobile dekhta he flight mode htata he

Sb se komal ka he msg tha

Sorry bhai end me aap se rude behave kia

Bas thora mind tense hogya tha achanak

Or jaldi is lie chle gaie

Agr stay karti to shaied aap k jagnay k bad phr se kuch hojata i was on high body heat

Mera jisam me bilkul jaan ne bachi pora jisam jal rha he or bht pain he

But ye jalan ye pain apka pyar he or mje bilkul guilt ya koe sharmindi nahi

I love you bas koe rasta nikalo jaldi mujhe apna bana lo me jawan ho mje mere jisam ko shaied ab apki or apk pyar ki or physical needs shaied apse zada he

Humne ye safar to shro krdiya but ye bht muhskil or danger he

Sirf andhera dekh rha he

Koe rasta koe hal ne mil raha mujhe

Mere msg ka koe reply na dena

Na aaj jo hoa uska hum discuss krengy

Ye hmari ek achi yado me se ek he jisko dil me rakhna

Or umeed he meri tarf se apko die gaie sab surprise or mera wo jisam jo meny apse chupa k rakha tha aapko pasand aya hoga

Ap ka har ek andaz har ek lahma

Mere sath nahana

Muje god me uthana

Muje lick krna mera ras pena

Mere jisam ko chomna katna chatna

Itna long lasting session apk lie bhi first exprience

Pata he u takes 49 mins to discharge

Ye bht zada tha

Jo bed pe shro hoa he wo to me khud soch k aie thi

Lekin bad me wall k sath standing mere to legs me jese jaan hi ne thi

Or bad me sofa pe uff

To be very honest bhai phat gaie mere

The way you put my legs on your shoulders

Excitement or pain dono ne mil k aag laga di

Or sb se danger jab you played with virginty

Starting me nay apko bola karlo

But apne mana kia or bad me sofay pe jab apne position lie thora sa srf apne press kia

But wo garam aag softness pain aap ne soch skty i was on sky

And by the way your shake was not bad 😂😂❤️🤫

Is time me rasty me ho or bas hostel anay wala he and i am still leaking from below

Esa lag raha he bhai you are still inside me

Please jaldi shadi krlo

Fill my womb make me mother of your babies 👶👶🍼.

Lots and love from your Komal. ❤️


Jibran bas muskara raha tha

Wo Komal ki panty me kiss krta he or wo selfiee Komal ko bhj deta he

Apna khayal rkho kal subha class me milte hn

Wo lunch krta he

Shower lekr change krta he or Hotel se check out krleta he.

Dosri trf.

Sh.. Aapi just dont take this all shit

Bhook lagi he

Aashi shahid k pent ki trf dekhty hoe

Mje bbi bhook lagi he

Kya bolta he

Sh. Aapi i am not in mood

Chal rhi ho ya akele chle jao

Aashi us k kareeb akr

Ek to bara ziddi he

Tere is chotay si nunu ka bbi khayal rakho tera bhi

Sh. Ha ye nuno jab andar jaigi jab puhncho ga

As. Esa moka shaied teri zindgi se jany wala he

Me to tume full wedding night wala environment first night your will get your aapi pussy virginty and on honeymoon you will get your aapi ass.

Sh. Aapi aap bht kameeni ho

As. Jo behan bhai k sath sex k lie raazi use bari kameene or tere se bara kameena bhai wese hi koe ne hoga

Sh. Phr chltay chltay ek jaga beth jata he

Aapi kya papa ab mama de pyar ne karty k wo dosri shadi ki tyaari kr rhy hn

As. Yrw shahid papa is just 40 young hi to hen

Shadi na kre to kya kren

Unka decision sahi he

Upar waly ne hm se hmari mama ko jaldi alag krdiya hum bbi to papa ko chor k yaha agaie kuch months me hmara relationship bhi next level pe hoga

Papa ka soch wo galat ne krhy hn

New any wali mama ki jaga ne leskti but she will be our mom step one.

So aram se soch or agar to chata he k papa shadi na kre

To ek baat sun le

To jesa bole ga me tere sath ho

Me force ne krogi

Papa ko mana krdogi k we are not happy with their wedding or bbi hmari khushi k bger ne karnay wali shadi

But after that i am going back

To yaha akela rahe ga

Sh.. What the hell aapi

Mje kese aap akela chor sakti ho

U cannot do this to me

As. You have 2 options

1.. Hum papa ko mana krdengy or to yaha akela study complet krega

2.. Papa k khushi me khush ho shadi me chal mere sath or mere sath phr khushi khusi 5 saal reh like a boyfriend

Papa se pese niklwana mera kam he

Wapsi any k bad hostel me nahi kisi chotay se studio flat me move ho jaigen

Shahid agay barh kr aapi ka face pe hat rakhta he

tumblr-2f38a3d97a6f66a317eee2b0b64a764c-68ac3615-540.gif


Or agay barhnay lagta he

As.. Shahid we are in public place no.

Sh. Aapi zara nazar ghumao

Ek couple grass me sheet daal k leta tha or skon se kissing me busy tha

Sh. Every love bird need a environment ye doobta soraj kal ek naya ujala laiega

Me apki bat pe socho ga

tumblr-bb275347de48c430d3ad97b7df2ef047-a1f99b59-540.gif


Or Shahid or Aashi k hont mil jaty he

Ek pyar bhara romantic French kiss

Ho chlta rehta he

Asshi Shahid k god me char jaati he

young-couple-sitting-lake-sunset-husky-breed-dog-148547586.jpg


Shahid aashi ki neck pe kiss krnay lagta he

Or tshirt k andar zaban lejany lagta he

Aashi usko sir pe halka sa thapar mar k

Wapsi hont pe leti he

tenor.gif


Or kiss krty krty pent ka belt khol deti he

Jab or phr button

Jab pent thori loose hojati he to wo apna hat andar lejakr Shahid ka lund pakr leti he

Shahid kiss or zor se krne lagta he or aashi k hips ko pkar k masal deta aashi ne normal tights pehne thy

Shahid apna hat andar lejata he to or trouser or panty k andar se direct hips pe apni grip le leta he

Aashi ek dam se peechy hatti he bas bas or apna hat se hi saaf krti he

Bas Shahid its not save here

Bas kafi he or tez tez sanse leni lagti he

U naughty boy

Jaga to dekh

Na koe privacy na kuch mood bana dia but kuch kr bbi nahi skaty i am all down due to you

Shahid muskara raha tha kuch na bola

Ashi bazo dono hato se hold kar k lets do back my baby darling

Or dono wapsi nikal jaty hn

Wapsi me sath khana aty hn

Aashi ko wapsi aty aty raat hochuki thi

Jab wo aati he to Komal so rhi thi

grok-1787645976143.jpg


Wo komal ka jisam dekhti he

Or usko lagta he ye marks us k hn😂

Yrw i was too wild muje komal k sath esa ne karna chaie tha

Wo us k mathay pe ek kiss karti he or change kr k sonay let jaati he.
 
Update 92 B

Continue

Next day morning

Komal jaldi jaag jati he

Wo uni ka thora kam revise krti he

Phr shower leti he

Subha subha bhai ko pic send krti he

Jibran is time sorha tha

Phr change kr k ready honay lagti he

Aashi bbi aajti he

Or peechy se hug kr k neck pe kiss karti he

Aaj to meri komal jaldi jaag gaie

K. Gussay se aapi dekhlo apki waja se kya hoa he

komal ki galay seenay k upar love bites proper visible thy

Screenshot-20260826-001307.jpg


Itne marks

Wo to me scraf krlongi to dekhe ge nahi

Wrna make up laga laga k thak jaati he

IMG-20260826-001512-440.jpg


Pls keep distance

As. Komal i am sorry

Or kan pakr k up and down karti he

K. Ha sab kar k sorry krlo wa wa ye achi bat he

K. Aapi i am young mje bhi sex pasand he

But iska matlab he ne me apna jisam apna mama papa ka trust todo

Pata ne ye marks kab jaige

Ap k sath kuch weeks ya month me shahid hoga

Meri shadi me time he

Meri sexual desire or body heat control me rehne do

Ek choti behan ki bari behan

Ek dost ki dosri dost se request he

A. Komal sorry ainda control rkho gi

or to bbi koe kam jangli nahi meri body dekhao

K. Ha usne shahid k zada hoge

As. Shahid ek bite krta to thappar khata

or uus ko peechy he hug kar k

To he hi itni pyari tere pe dil agaya he

Dil krrha he abhi tere gulabi hont chom lo

K. Ao chomo thappar prega or jotay alag

As. Acha baba ne krhi kuch

K. Aapi ap kya meri is khubsurti pe to bhai deewana ho gaya or usne mje apna bana lia (dil me)

A. Komal dekh mood bana le teri or Jibran ki setting karna meri zeemdari komal khari hoe Aashi ko balo se or ek hat se uska mo aapi mje bhai behan ka pak mehram rishta kharab ne krna ktni baar bola he ye discussion na kro

As. Ok ok sorry chor mje chal ab uni chlen

Uni se wapsi aa kuch interesting he btanay ka

Sb uni phnch jaty hn

Subha uthne k bad se jibran komal ki subha bheji pic dek k pagal sa hogaya tha

file-00000000500081f786fa1eb9467ac668.png


df8qxzu-96e419a4-29ed-45bc-b2fd-fbdf16fa8a70.png


Usne bethy bethy ek msg bana k bhj dia

Or intezar me tha k behan se akele me bat kre

Uni me Komal any time Ashi or shahid k sath rhi Jibran ko akele me bat krne ka moka ne dia

Free hokr usne Jibran ka msg parha

Meri Komal jaan ke geele baal

jab seene pe fail jaate hain,

toh lagta hai saari raat

un siyah zulfon mein kho jaaun.

Uske aankhen…

do gehre rahasya,

jinmein main doobna chahta hoon

bina saans liye.

Uske palkein…

itni narm, itni kaali,

jaise raat ne khud

apne parden gira diye hon.

Uske hont…

gulabi, narm, aur behisaab,

jinhein chuumte hi

gunah bhi ibadat lagta hai.

Uske gale ki sorahi…

itni mulayam, itni khushbu daar,

jahan main apne daant se

apne ishq ke nishan chhodta raha hoon.

Meri Komal jaan ka geela jism…

aisa lagta hai

jaise doodh ke pahaadon pe

barsaat ho rahi ho,

aur har boond

amrit ki sharaab ban jaati ho.

Uske kandhe aur collarbone…

itne narm, itne gol,

jaise koi nazaakat se

taraashaa gaya ho.

Meri Komal jaan ke boobs…

haath mein samaane laayak,

gulabi nipples jo bas chhoone se

meri deewangi ko aur bhadka dete hain.

Kabhi sochta hoon…

in thanon se doodh nikal kar

apni pyaas bujha luun.

Uske pet ki narmi…

itni saaf, itni khaamosh,

jahan main apne hont rakh kar

uski dhadkan sunta hoon.

Meri Komal jaan ke hips…

jaise Himalaya ka koi pahad,

ek baar charh jaao

toh utarne ka dil nahi karta.

Us pahad mein ek chhoti si gali hai…

main us gali ke sirhe pe

baar baar laut aata hoon.

Uski gand…

meri sabse badi ibaadatgaah,

itni soft, itni tang,

ke har dhakke pe

woh thodi aur meri ho jaati hai.

Aur uski choot…

meri behna ki kunwaari,

saaf, paak,

sirf mere liye betab.

Main bas itna kehta hoon—

“Khol ja sim sim”

aur samaa jaata hoon uske andar.

Uske tangen…

lambi, chikni,

jo mere shoulders pe rakhi thin

jab main usse

poori tarah apna bana raha tha.

Meri Komal jaan ka poora jism…

ek chhupi hui jannat,

jo duniya se parda kiye hai,

lekin mere liye

bilkul nangi ho chuki hai.

Phoolon ka, taaron ka yeh kehna hai,

Ek hazaaron mein meri behna hai,

Saari umar humein sang rehna hai.

Main usse chhuun toh

gunah kehta hai zamaana,

Lekin usse na chhuun toh

main jeeta hi nahi maana.

Uske parde ke neeche

jo nangi si baat hai,

woh ab sirf meri hai…

kyunki woh meri raat hai.

Bhai hone ka farz

main nibhaata hoon,

lekin usse apna banane ka junoon

mujhe chhodta hi nahi.

Woh duniya ke liye

shareef si behan hai,

Aur is kamre ke liye

meri khud ki mehbooba.

Chaahe gunah ho,

chaahe sazaa milni ho,

Main usse haar ke

jeetna chahta hoon har baar.

Kyunki jab pyar itna gehra ho…

toh behan bhi

kabhi-kabhi

sirf aurat lagti hai.

Aur us aurat ka

har hissa…

ab sirf mera hai.

Phoolon ka, taaron ka yeh kehna hai,

Ek hazaaron mein meri behna hai,

Saari umar humein sang rehna hai.


Pehly hasi kal hoa yad agaya thora geela pan bbi mehsos hoa or hasty hoe reply dia

Disgusting Bhai 🤢🤮

Vulgarity k bger bbi baat ki jaskti he

Jibran ka msg prh k or mood off hogaya

Komal ko off honay tak uska utra chera feel hogaya

Wapsi k time Komal khud se

Bhai Baba ki call aie thi wo ap k licence ka poch rhy hn k driving liscecne mila ya nahi

J.. Ne yrw

K.. Uf ho phr falto Bhai aap baba se dant sunu ge

K. Aapi aap or shahid jao me bhai k sath jati ho

Baba khud btao ge poch k inko liscecne q ne mil raha

Dono taxi me liscecne office chle jaty hn

Jibran Komal se bat krna cha rha tha

But wo ghar ki study ki sb baten krhi thi kam ki bat igonre mar rhi thi

Liscecne office or learning centre institute sath tha

Waha se Komal ko pata laga k Bhai ka ek theory Test hogaya he Drving Test ki date next week ki he

Wahi se Komal ne ghar call ki Baba se dono ne baat ki or pori details bata di.

Wapsi me

Komal me kab se bat krna cha rha ho

Tum q ignore krhi ho

K. Bhai kahi beth jaty hn

Dono kareeb me hi ek Park me cofee lekr beth jaty hn

grok-1787682493996.jpg


Jibran Komal k dono hat apne hato me leta he

J. Komal

K. Hmmmm

Jibran ki ankhen nam

Komal I am sorry

K. Kya hogaya bhai ese upset q horhy ho

Kya hoa he esa

Sorry for what

J.. Mene suba pic dekhi

Pehle to pyar aya

Bhr pyar aya

Phr ehsas hoa mene kya kia he

Tumara Jisam Zakhmi he meri waja se

I am sorry

K. Dont be sorry

Or bola tha don't discuss it

J.. Agr tum pic na bhejti to me discuss ne krta

K. Acha koe bat ne

Forget it ab ne bhejo gi

J.. Ab hasty hoe no no

Q ne bhejo gi

Roz Behjna

K. Koe bole ga aap mere bhai ho😂😂😂😂

J. Wo to me ho

J. Wese pain kesa he

K.. Bhai sach btao

J. Hm

K. Bhai bht he

J. Or waha neechy dekhtty ho

K. Jibran ka hat tightly hold k k nails ghus rhy thy

Bhai still feeling like u r in

Bht zada pian he

Bethnay me

Uthnay me

Chalnay me

Even toilet k time to cheekhen nikal rhi he

Or ankhe nam

Lekin Bhai ye dard mje khud chaie tha

Takey apka ehsah rhy

Now close the topic

no more discussion on this topic

Meri birthday arhi he kya gift derhy ho

J. Mama ko bata do hmre relationship ka

K. Zor se pagal ho kya

J. Kabhi na kabbi to btana he na

Kal kre so aaj

Aaj kre so abbi

K. No no abhi ne

Me khud btao gi

J. Btaie to koe rasta nikle ga na

K. Ok think on lighter mode

May be mama baba ko na btaie

But pitaie to hum dono ki itni honi he kay socha bhi ne hoga

J. Me mama ki mar khanay k lie agree ho

K. Ok ap ready to me bhi

J. But after that ap yaha kro gi study me jao gi ghar wapsi or waha krwa di jaigi meri kisi se shadi

Or agar hoe meri kisi se or se shadi to Mr. Jibran Khan meri doli ne mera Janaza uthany ana

J. Yrw kya ulta seeda bolti he

K. I am serious

So abhi mama se koe kuch bat ne hogi

Thora wait krty hn

J. Komal

K.. Yes

J.. I need that Hotel trip every month

Month me ke bar to hum dono ek dosre k kareeb aksty hn

Shadi jab hogi jab hogi

K. Bhai sunu

J. Hm bolo

K. Bhai me baba se bol k flat lelo roz aap k sath rho

But mere Jisam mere dil o dimag k against chal rha he

Agr ek baar or kareeb aie to jo cheez me bachana cha rhi ho wo ne bache gi

Mere Pak daman ka saboot

J. Tum mje pehly bhi bol chuki ho but me agay ne barha ab ne ruko ga

Or jo hay mera hi to he

Aaj ho ya shadi k bad

Agar hum dono raazi he to koe issue ne hona chaie

K. Ap wakie wo krna chaty ho

J.. Yes muje lagta he hume apni jawani khul k jeena chaie

Baba next month anay k hn flat ki baat krty hn

Jo ek cheez bachi hoe he use wahi jakr break krty hb jaha se sab shro hoa

Wo hotel jaha hum pe attack hoa tha

K. No Bhai

i dont want to loose it now

i have to save it

i will only give you when you will fill my womb

J.. Kya no waha ne ya karna ne he

we can you safety till wedding

K. No esa ne k karna ne he

But meri kuch desires hn

Shadi ka rasta dhondtay hn

Kal se hum daily one hour kahi mile gy

Net pe d-a-r-k webs me sb jaga lawyers agents kuch search out krty hn

Jo cheez safe he use safe rehne do

Or mje koe room me nahi karna

grok-1787682867385.jpg


I want to be free

Me Jab bleed kro

To Betha hoa paani ka afshar

Neela asman

Pahar

Per poday

Ghas

Zameen hawa

Sab us k sabot honay chaie

So hotel ki concrete wall apko mubarak

J. Axha yre ne krna

Pata ne ktni nakhre karti ho

K. Bhai nakhre ki baat ne

Jo ap mang rhy ho wo her girl k lie special hota he

or aaap to bhai ho

Meri bbi khush fantasies hn

Kuch dil he

Or jtna meney apko dia he na

Koe ek behan dhond k le ao usne itna sab dia hoa to

J.. Ashi ne Shahid ko

K. Ha to jao ghus k andar

Ja kar aashi se mang lo chaie

jao aaashi k sath hi sona

usi kk sath sab kro

behsaram

itna sab dediya wo kafi ne he kya

Go to hell

Ne karni apse baat

Or gussay se chale jati he

J.. Bhag kr peechy se hug krleta he

K. Bhai ye public place he seen create na kro

I am not in mood

Please levae

J. Agr naraz hokr jaigi to mera mara moo dekhna

angry-young-woman-slap-boyfriend-with-her-hand.jpg


Komal ek thapar dhar deti he or coloar pakar k

Mar k to dekhao

Upar waly se bbi lar jaogi ap k lie

Ainda esa bola na to muje se axha koe ne hoga

Sorry for the slap

Gaal pe hat rkh kr

Kuch days mujse nahi milna please.
 
Update 93 A

Jibran usi park mein ek bench par akela aur upset betha hua tha. Uska mood bohat kharab tha aur woh khamoshi se neeche dekh raha tha.

Kuch der baad around 60 saal ka ek aadmi Jibran ke paas aaya. Woh uske qareeb beth gaya.

Lal Khan: “Hi beta… hello.”

Jibran: “Hello, uncle.”

Lal Khan: “Beta, kahan se ho?”

Jibran: “Main Pakistan se hoon… Karachi se.”

Lal Khan kuch der Jibran ko dekhta raha. Phir usne apna mobile nikala aur gallery mein purani purani pictures dekhne laga.

Lal Khan: “Beta, zara ye picture dekho.”

Jibran ne mobile ki taraf dekha. Pehle kuch purani tasveerain thin, phir achanak ek aisi picture saamne aayi jisme Jibran ke father, Abid, ke saath Jibran khud bhi maujood tha.

Jibran hairan ho gaya.

Lal Khan: “Beta… tum Abid Sahib ke sahabzaday ho?”

Jibran: “Ji… lekin uncle, aap mujhe kaise jaante hain? Aur ye itni purani pictures… mere Baba aur Dada ki pictures bhi aapke paas kaise hain?”

Lal Khan halki si muskurahat ke saath Jibran ki taraf dekhta hai.

Lal Khan: “Beta, mera naam Lal Khan hai. Main tumhare hi village ka rehne wala hoon. Pichle 15 saal se yahin UK mein hoon.”

Jibran ab aur zyada ghour se uski baat sunne laga.

Lal Khan: “Jab tum bohat chhote thay, us waqt tumhare Baba, Abid Sahib, ne meri kuch madad ki thi. Us waqt main aur meri biwi yahan aaye thay. Phir samjho beta meri lottery lag gayi.”

Jibran: “Lottery?”

Lal Khan hans pada.

Lal Khan: “Haan beta… ek kaam mein. Main kuch aise kaam karta tha jo shayad main tumhein abhi detail mein na bata sakun.”

Jibran khamosh raha.

Lal Khan: “Mere koi bachay nahi hain. Aur meri biwi bhi inteqal kar chuki hai. Ab main is duniya mein bilkul akela reh gaya hoon. Na koi aage hai, na peeche.”

Lal Khan ne gehri saans li.

Lal Khan: “Agar tumhare paas thora waqt hai to mere saath chalo. Tumhare liye kuch hai.”

Jibran: “Mere liye?”

Lal Khan: “Haan beta. Chalo.”

Jibran kuch sochne ke baad Lal Khan ke saath chala gaya.

Lal Khan usay ek five-star hotel mein le gaya. Hotel ke andar ja kar dono ek comfortable lounge mein beth gaye.

Sham ka waqt tha. Dono ne chai order ki aur saath mein kuch snacks bhi mangwaye.

Jibran abhi bhi confuse tha.

Jibran: “Uncle, aap mujhe yahan kyun laye hain? Mujhe samajh nahi aa raha.”

Lal Khan: “Bas beta, thora sabr karo.”

Itne mein ek aur aadmi wahan aaya.

Lawyer: “Yes sir, you called me?”

Lal Khan ne Jibran ki taraf ishara kiya.

Lal Khan: “Haan. Inse mil lo. Ye Jibran hain.”

Lawyer ne Jibran se handshake kiya.

Lal Khan: “Jibran beta, apni visa copy, ID card aur passport ki copy inke number par send kar do.”

Jibran foran pareshan ho gaya.

Jibran: “Lekin uncle… kyun? Aap mujhe pareshan kyun kar rahe hain? Mujhe kuch samajh hi nahi aa raha.”

Lal Khan: “Pareshan mat ho beta. Tumhare faide ki baat hai.”

Jibran ne majbooran apne documents lawyer ko bhej diye.

Lawyer ne documents check kiye.

Lawyer: “Sir, all documents will be ready within a week. Mr. Jibran will just have to visit me once for his picture and signature.”

Jibran ne Lal Khan ki taraf dekha.

Jibran: “Uncle, ye sab ho kya raha hai? Aap mujhe kuch batayenge?”

Lal Khan kuch seconds ke liye khamosh raha.

Phir usne dheemi awaaz mein kaha:

Lal Khan: “Beta… main cancer ke last stage mein hoon. Mujhe nahi pata main kab tak zinda hoon.”

Jibran bilkul chup ho gaya.

Jibran: “Uncle… mujhe nahi pata tha.”

Lal Khan: “Kisi ko bataya bhi nahi. Maine apni zaroorat jitna paisa apne account mein rakha hua hai. Baqi jo kuch mere paas hai… maine tumhare naam kar diya hai.”

Jibran ki aankhon mein hairani thi.

Jibran: “Lekin uncle, aap ye sab kyun kar rahe hain?”

Lal Khan: “Beta, mere baad ye sab kisi charity ko dena padega. Mere bachay nahi hain. Meri biwi bhi nahi rahi. Is liye maine socha, tumhare Baba ne meri mushkil waqt mein madad ki thi. Aaj agar mere paas kuch hai to us mein unki madad ka bhi hissa hai.”

Lal Khan ne hotel ke upper floor ki taraf ishara kiya.

Lal Khan: “Isi hotel ke top floor par mera ek room hai. Aaj se woh tumhara hai.”

Jibran: “Uncle, nahi… main ye sab nahi le sakta.”

Lal Khan: “Beta, tum ye is liye nahi le rahe ke tumne mujhse maanga hai. Tum is liye le rahe ho kyun ke main apni marzi se de raha hoon.”

Jibran: “Lekin Baba ko pata chala to?”

Lal Khan ka chehra serious ho gaya.

Lal Khan: “Isi liye beta, ek baat yaad rakhna. Apne father ko is baare mein ek lafz bhi mat batana.”

Jibran: “Lekin kyun?”

Lal Khan: “Tumhare Baba bohat usool pasand aadmi hain. Unhein mera ye kaam bilkul pasand nahi aayega. Shayad woh tumse naraz ho jayen… hatta ke tumse baat bhi na karein.”

Jibran khamosh ho gaya.

Lal Khan: “Tension mat lo. Jo paisa hai, woh white money hai. Property bhi legally tumhare naam transfer hogi. Tumhein koi pareshani nahi hogi.”

Lawyer ne bhi baat mein hissa liya.

Lawyer: “Mr. Jibran, don't worry. Everything will be transferred legally and properly. All necessary documents will be prepared.”

Lal Khan ne Jibran ki taraf dekha.

Lal Khan: “Aur beta, itni payment aur property transfer hone ke baad shayad tumhein yahan UK mein residency visa bhi mil jaye.”

Jibran ne lawyer ki taraf dekha.

Jibran: “Lekin mera student visa?”

Lawyer: “Sir, don't worry. We can work on his immigration status. Once all the required legal and financial transfers are completed, we can assess his eligibility for a change of status or residency route.”

Jibran ab bhi shock mein tha. Uske liye ye sab kuch ek hi shaam mein bohat zyada tha.

Ek taraf ek aisa aadmi tha jise woh kuch ghanton pehle tak jaanta bhi nahi tha, aur doosri taraf woh usay apni property, paisa aur future tak dene ki baat kar raha tha.

Lal Khan ne Jibran ke kandhe par haath rakha.

Lal Khan: “Beta, tumhare Baba ne kabhi nahi socha hoga ke unki ek chhoti si madad ka badla itne saalon baad is tarah milega.”

Jibran ne dheemi awaaz mein kaha:

Jibran: “Uncle… mujhe abhi bhi yaqeen nahi aa raha.”

Lal Khan: “Yaqeen karne ki zaroorat nahi beta. Bas waqt aane do. Main tumhein sab kuch dikhaunga.”

Phir Lal Khan khara hua.

Lal Khan: “Chalo. Ab tumhein tumhara room dikhata hoon.”

Jibran dheere se khara hua aur Lal Khan ke saath hotel ke top floor ki taraf chal diya.

Uske zehan mein sirf ek hi sawal ghoom raha tha:

“Aakhir Lal Khan ka asal raaz kya tha… aur usne itni daulat Jibran ke naam kyun kar di?”
 
Update 93 B

Jibran Lal Khan ke saath hotel ke top floor par pohanchta hai.

Lift se nikal kar Lal Khan usay Shangri-La The Shard, London ke Level 50 par ek luxurious suite ke saamne le jata hai.

Door khulta hai.

Jibran andar qadam rakhta hai aur kuch seconds ke liye bilkul khamosh ho jata hai.

Suite ki bari glass windows se poora London nazar aa raha tha. Neeche London ki lights, roads aur buildings kisi miniature city ki tarah dikh rahe thay.

shard


Jibran dheere dheere window ke paas jata hai.

nt4rucjbawh.jpg


Jibran: “Wow… Uncle, yahan se to poora London nazar aa raha hai.”

Lal Khan muskurata hai.

Lal Khan: “Pasand aaya?”

Jibran: “Uncle, ye sab… mere liye?”

Jibran suite ko dekhne lagta hai.

Ek side par luxurious bed tha aur uske qareeb private jacuzzi. Doosri taraf modern gym equipment laga hua tha. Ek chhota sa kitchen counter, fridge aur zaroori appliances bhi maujood thay.

Ek alag corner mein computer desk, multiple screens aur doosra electronic equipment rakha hua tha.

Jibran har cheez ko hairani se dekh raha tha.

Jibran: “Uncle, ye sab kya hai? Itna luxurious room…”

Lal Khan: “Beta, mera is hotel ke saath ek purana agreement hai.”

Jibran: “Agreement?”

Lal Khan: “Haan. Hotel ke owners aur meri kuch payments ka issue tha. Samjho is group mein meri kuch investments hain.”

Lal Khan sofa par beth jata hai.

Lal Khan: “Un investments ka profit har saal mere account mein aata hai. Is saal ka profit mere paas aa chuka hai. Lekin next year se jo profit hoga, woh tumhare naam transfer hoga.”

Jibran ab bhi confused tha.

Jibran: “Lekin uncle, itna sab…?”

Lal Khan: “Aur ek aur baat.”

Lal Khan muskurata hai.

Lal Khan: “Is hotel mein tumhein jo bhi basic hotel services agreement ke mutabiq milengi, unke liye tumhein personally payment nahi karni hogi.”

Jibran: “Matlab?”

Lal Khan: “Room service, dining, gym, swimming pool, salon aur massage services… jo facilities tumhare agreement mein covered hain, woh hotel account ke through manage hongi.”

Jibran ne sirf sar hilaya.

Jibran: “Uncle, mujhe to abhi bhi samajh nahi aa raha ke aapne mere liye itna sab kyun kiya.”

Itne mein suite ka door knock hua.

Lal Khan ne door khola.

Hotel ka manager andar aaya.

Manager: “Good evening, Mr. Lal Khan.”

Lal Khan: “Good evening. Come in.”

Lal Khan ne Jibran ki taraf ishara kiya.

Lal Khan: “Manager, meet Mr. Jibran. From immediate effect, I want the hotel services and the applicable arrangements under my agreement to be transferred to his name, subject to all legal and hotel requirements.”

Manager ne Jibran ko dekha aur phir apne tablet par uski details check karne laga.

Kuch seconds baad uska expression serious ho gaya.

Manager: “Sir, there is one issue.”

Lal Khan: “What issue?”

Manager: “Mr. Jibran is currently on a student visa. I cannot transfer the investment-related arrangements or make him the beneficiary of the agreement without the required legal and immigration clearance.”

Lal Khan ne sar hilaya.

Lal Khan: “Oh… okay. I understand.”

Usne foran apna phone nikala aur lawyer ko call ki.

Lal Khan: “Hello. We have an issue with the hotel transfer.”

Lawyer: “What happened, sir?”

Lal Khan: “Jibran is still on a student visa, so the hotel manager cannot complete the transfer.”

Lawyer: “Understood, sir. Once Mr. Jibran's immigration status is legally changed or he becomes eligible for the relevant arrangement, contact the hotel manager again. We can then complete the required legal documentation and transfer the applicable investment profits and hotel arrangements to his name.”

Lal Khan: “Fine. Do that.”

Lawyer: “Okay, sir. Just send me the hotel manager's contact number.”

Lal Khan ne phone manager ko diya.

Lal Khan: “Here. Exchange your numbers with him.”

Manager ne lawyer ka number save kiya aur apna contact bhi share kar diya.

Manager: “Once everything is legally cleared, we will coordinate with your lawyer and proceed according to the hotel's policies.”

Lal Khan: “Good.”

Jibran ab bhi bilkul chup tha.

Kuch der baad Jibran ne Lal Khan ki taraf dekha.

Jibran: “Uncle… agar aap ijazat dein to main ab wapas jana chahta hoon.”

Lal Khan ne usay dekha aur dheere se sar hilaya.

Lal Khan: “Theek hai beta. Main tumhein rokunga nahi.”

Jibran door ki taraf barhne laga.

Lal Khan ne usay awaaz di.

Lal Khan: “Jibran.”

Jibran ruk gaya.

Jibran: “Ji, uncle?”

Lal Khan ki awaaz achanak serious ho gayi.

Lal Khan: “Ek baat yaad rakhna.”

Jibran: “Ji?”

Lal Khan: “Abid Sahib ko is sab ke baare mein ek lafz bhi mat batana.”

Jibran kuch seconds tak Lal Khan ko dekhta raha.

Jibran: “Theek hai, uncle. Main kisi ko kuch nahi bataunga.”

Lal Khan: “Good. Aur jo kuch aaj dekha hai, usay filhaal apne tak hi rakhna.”

Jibran ne sar hilaya aur suite se bahar nikal gaya.

Lift ke darwaze band hue.

Jibran akela khara tha, lekin uske zehan mein sirf Lal Khan ki baatein ghoom rahi thin.

“Lal Khan asal mein hai kaun?”

“Uske paas Baba ki itni purani pictures kahan se aayi?”

“Aur usne apni itni daulat mere naam kyun kar di?”

Jibran ke chale jane ke baad Lal Khan ne phone nikala aur Boss ko call ki.

Lal Khan: “Hello, Boss?”

Boss: “Yes, Lal Khan. Everything went as planned?”

Lal Khan: “Yes, Boss. Everything has been done exactly as you told me.”

Boss: “Jibran ko koi doubt to nahi hua?”

Lal Khan: “Nahi, Boss. Thora surprised tha, lekin usne koi serious doubt nahi kiya.”

Boss: “Good. Ab sab se important kaam uska visa hai.”

Lal Khan: “Yes, Boss. Hotel manager ne bhi yehi issue raise kiya tha. Jibran abhi Student Visa par hai, is liye woh investment arrangement aur hotel agreement directly uske naam transfer nahi kar sakte.”

Boss: “I know. Isi liye lawyer ko already involve kiya gaya hai.”

Lal Khan: “Boss, agar uske naam legally millions ki income aur assets transfer ho jate hain, to kya uska Student Visa jaldi change ho sakta hai?”

Boss: “Sirf paisa hone se visa change nahi hota, Lal Khan. Uski immigration category properly arrange karni hogi.”

Lal Khan: “To phir kitna time lagega?”

Boss: “Agar woh kisi qualifying route ke liye eligible hai aur documents complete hain, application prepare karke immediately submit ki ja sakti hai. Lekin approval guaranteed nahi hota.”

Lal Khan: “Aur agar Skilled Worker route possible ho?”

Lal Khan: “Samajh gaya, Boss.”

Boss: “Aur ek baat. Usko simply ‘residency’ ka promise mat karna. Pehle uski immigration eligibility confirm hogi. Jo bhi route legally available ho, usi ke through move karna hai.”

Lal Khan: “Yes, Boss.”

Boss: “Financial side strong honi chahiye. Investment income, source of funds, ownership documents, tax records, bank statements — sab properly documented hone chahiye.”

Lal Khan: “Sab documents arrange ho jayenge, Boss.”

Boss: “Good. Aur transfer bhi carefully karna. Paisa aur property uske naam legally transfer honi chahiye. Hotel agreement aur future profits bhi tabhi transfer honge jab lawyer aur hotel dono clearance de dein.”

Lal Khan: “Understood.”

Boss: “Aur mujhe ek week ke andar complete progress report chahiye.”

Lal Khan: “One week, Boss?”

Boss: “Yes. Within one week. Documents, lawyer, hotel manager — everyone should be coordinated. Visa application ke liye jo bhi legally possible hai, woh immediately prepare karo.”

Lal Khan: “Don't worry, Boss. Main personally sab follow up karunga.”

Boss: “Good. Jibran ko unnecessary details mat do. Usay sirf itna pata hona chahiye ke legal formalities chal rahi hain.”

Lal Khan: “Yes, Boss.”

Boss: “And Lal Khan…”

Lal Khan: “Yes?”

Boss: “Visa must be transferred properly. No shortcuts. Agar immigration status clear nahi hua, to baqi transfers bhi hold par rahenge.”

Lal Khan: “Understood, Boss. Everything will be done carefully and legally.”

Boss: “Good. Keep me updated.”

Lal Khan: “Yes, Boss.”

Call disconnect ho jati hai.

Lal Khan phone pocket mein rakhta hai aur kuch der khamoshi se khara rehta hai. Uske zehan mein ab sirf ek hi cheez thi — Jibran ka visa aur tamam legal transfers ek week ke andar properly arrange karna..

Boss se call khatam hone ke kuch der baad Lal Khan ne hotel manager ko dobara call ki.

Lal Khan: “Hello, Manager?”

Manager: “Yes, Mr. Lal Khan.”

Lal Khan: “One more thing. This boy, Jibran, will start coming here from next week. I want you to make sure he is properly introduced to the hotel and its services.”

Manager: “Of course, sir. We can arrange everything for him.”

Lal Khan: “Please handle him carefully. I don't want any complaints or confusion from his side.”

Manager: “Understood, sir. We will make sure he is comfortable and knows how everything works.”

Lal Khan: “Good. The legal transfer will be completed by the lawyer within the next few weeks. Until then, everything should continue under my account.”

Manager: “Understood.”

Lal Khan: “I'll leave his room key and membership card with you. Hand them over to him when he comes next week.”

Manager: “Yes, sir. We'll take care of it.”

Lal Khan: “And make sure he can access all the services covered under my account until the transfer is officially completed.”

Manager: “Certainly, sir. His access will remain under your account until we receive the formal transfer instructions.”

Lal Khan: “Good. That's all I wanted.”

Manager: “Don't worry, Mr. Lal Khan. We'll handle everything professionally.”

Lal Khan: “Thank you. Keep me informed if there is any issue.”

Manager: “Of course, sir.”

Call disconnect ho jati hai.

Lal Khan ne phone table par rakha aur kuch der khamoshi se suite mein khara raha.

Jibran hotel se bahar nikla aur bina kisi khaas direction ke paidal chalne laga.

Usay khud nahi pata tha ke woh kis road par hai, kahan ja raha hai aur kitni door chala gaya hai.

Lekin uske dil mein ajeeb si khushi thi.

Woh andar hi andar itna excited tha ke uska dil kar raha tha ke raste mein hi nachna shuru kar de.

Jibran (dil mein): “Uff… paisa hi paisa!”

Uske zehan mein ek saath bohat saare khayal chal rahe thay.

Itna paisa…

Luxury…

Apni life…

Aur sab se important — Komal.

Jibran (dil mein): “Komal ke liye ab ek safe aur luxury place.”

Usay Komal ka kuch lambo pehle ka gussa yaad aaya.

Jibran (dil mein): “Bohat gussa kar rahi thi… aur itne nakhre dikha rahi thi.”

Jibran halki si muskurahat ke saath chalta raha.

Jibran (dil mein): “Abhi usay kuch nahi bataunga.”

Usne faisla kar liya.

Jibran (dil mein): “Uski birthday tak bilkul nahi. Birthday par hi usay surprise dunga.”

Woh chalta chalta ek shopping area mein aa gaya.

Uski nazar ek khoobsurat showroom par padi. Glass windows ke andar jewellery display ho rahi thi.

Jibran kuch seconds tak bahar khara raha, phir andar chala gaya.

Ek staff member foran uske paas aaya.

Staff: “Good evening, sir. How can I help you?”

Jibran: “My fiancée's birthday is coming.”

Staff: “That's wonderful, sir. What are you looking for?”

Jibran: “I want a diamond necklace. Something light, elegant and unique. It's her 19th birthday, so I want something special.”

Staff: “Of course, sir. Please have a look at these designs.”

Staff member ne kuch elegant diamond necklaces display par rakhe.

Jibran ek ek necklace ko ghour se dekhne laga.

Kuch der baad uski nazar ek simple, delicate aur unique design par ruk gayi.

Jibran: “This one…”

Staff: “Excellent choice, sir.”

Jibran: “How much is it?”

Staff ne price bataya.

Jibran ne ek pal ke liye amount dekha, phir halki si muskurahat uske chehre par aa gayi.

Jibran: “Okay.”

Staff: “Would you like to purchase it today, sir?”

Jibran ne necklace ko dobara dekha.

images


Jibran: “Not right now. I'll call you.”

Staff ne apna contact number Jibran ke phone mein save karwa diya.

Jibran: “When I call, I want it delivered.”

Staff: “Certainly, sir. Where would you like it delivered?”

Jibran ne hotel ka naam aur apne suite ka room number bata diya.

Uska andaaz aisa tha jaise woh casually bata raha ho ke ab woh kahan rehta hai.

Jibran: “I'll call you when I need it. Once I confirm, deliver the necklace to my hotel room and I'll make the payment.”

Staff: “Of course, sir. We'll arrange the delivery accordingly.”

Jibran: “Good. And please keep this particular piece aside for me.”

Staff: “Certainly, sir.”

Jibran ne showroom se bahar qadam rakha.

Usne phone pocket mein rakha aur muskurate hue dobara chalna shuru kar diya.

Uske zehan mein sirf ek hi scene tha—

Komal ka birthday…

Aur uske saamne woh diamond necklace.

Jibran (dil mein): “Bas birthday tak chup rehna hai… phir dekhna Komal, tum kitni khush hoti ho.”
 
Back
Top